Handelsbetingelser og vilkår

Dato: 28. august 2017
  1. Anvendelse

    Tjenesten (som defineret nedenfor) udbydes og leveres af:

    Conava ApS
    Hermelinvænget 4
    6000 Kolding
    Danmark
    Tlf.: 70 273 276
    Mail: info@vitakost.dk
    CVR-nr.: 33763301
    (Herefter "Conava")

    1. Disse handelsbetingelser og vilkår (herefter "Vilkår") er gældende ved alle køb af ydelser fra Conava, samt enhver adgang til og benyttelse af Tjenesten (som defineret nedenfor).

    2. Conava stiller en abonnementsbaseret online tjeneste inden for kost- og ernæringsberegning til rådighed for sine erhvervsdrivende og offentlige kunder (herefter "Kunden"), hvori Kunden via online-adgang kan benytte softwaren installeret på Conavas servere til de funktioner der er beskrevet for det enkelte program/produkt (programmet og den bagvedliggende software benævnes herefter samlet "Tjenesten").

  2. Abonnementets omfang og fakturering
    1. Abonnementet træder i kraft ved tilmelding og løber indtil det opsiges i overensstemmelse med disse Vilkår.

    2. Conava kan tilbyde gratis brug af Tjenesten i en begrænset periode efter tilmelding (herefter "Prøveperioden"). Tjenesten kan i Prøveperioden være omfattet af begrænsninger i funktionalitet. Prøveperiodens varighed er angivet i ordrebekræftelsen. Prøveperioden må kun benyttes hvis Kunden ikke inden for de seneste 12 måneder tidligere har været bruger eller har gjort brug af en prøveperiode. Conava forbeholder sig retten til at ophæve Prøveperioden og slette kontoen, såfremt det vurderes, at Kunden ikke opfylder disse betingelser.

    3. Abonnementet kan udvides med tillægsmoduler, som faktureres til udløb af den aktuelle faktureringsperiode for abonnementet.

    4. Abonnementet faktureres månedsvis forud, på en af Kunden angivet gyldig betalingsmåde via Tjenesten (herefter "Betalingsmåde"). Abonnementet sættes automatisk i bero, hvis Betalingsmåden er ugyldig eller ikke er angivet. Kunden giver Conava tilladelse til automatisk at trække betalingen for næste faktureringsperiode (jvf. punkt 5.1 nedenfor) samt transaktionsgebyrer via Betalingsmåden.

    5. Kunden kan til enhver tid udskifte sine betalingskortoplysninger via Tjenesten.

    6. Kunden kan til enhver tid fjerne Betalingsmåden via Tjenesten og kontoen vil herefter sættes i bero, når den aktuelle faktureringsperiode er udløbet. Resterende dage i den aktuelle faktureringsperiode refunderes ikke.

    7. Hvis en betaling ikke kan gennemføres på grund af kortudløb, utilstrækkelige midler eller andet, vil kontoen sættes i bero indtil Betalingsmåden opdateres med gyldige oplysninger. Dette kan medføre, at faktureringsdatoer ændres.

    8. Ved betaling anvendes en krypteret forbindelse (SSL) mellem browseren og betalingsudbyderen, sådan at Kundens oplysninger er beskyttede under overførslen.

  3. Priser
    1. De til enhver tid gældende priser, samt sammensætning og indhold af abonnementstyper og tillægsmoduler kan findes på hjemmesiden. Alle priser er angivet i danske kroner og eksklusiv moms og afgifter. Der tages forbehold for tryk- og tastefejl samt moms- og afgiftsændringer.

    2. Conava er berettiget til at foretage ændringer i priser, sammensætning, indhold og tilgængelighed af abonnementstyper og tillægsmoduler med 1 måneds skriftligt varsel. Varslingen kan ske pr. e-mail til den e-mailadresse, som Kunden har angivet i Tjenesten.

  4. Aftaleindgåelse
    1. Kunden tiltræder disse Vilkår elektronisk uden underskrift. Aftaler indgås på dansk.

  5. Opsigelse
    1. Abonnementet løber i den ved bestillingen angivne faktureringsperiode. Hvis abonnementet ikke er opsagt ved udløbet af en faktureringsperiode, forlænges abonnementet automatisk med en ny, tilsvarende faktureringsperiode, som automatisk debiteres den valgte Betalingsmåde, jf. pkt. 2.4 ovenfor.

    2. Kunden kan til enhver tid opsige abonnementet, foretage nedgradering af abonnementet og/eller fravælge tillægsmoduler via hjemmesiden, med virkning fra den næstfølgende faktureringsperiode. Der sker ikke tilbagebetaling for den igangværende faktureringsperiode.

    3. Conava kan opsige abonnementer, tillægsmoduler og/eller andre aftaler om køb af andre af Conavas ydelser med 3 måneders varsel. Eventuelt resterende forudbetalt abonnementsperiode vil blive refunderet.

    4. Ved ethvert ophør af abonnementer, tillægsmoduler og/eller andre aftaler om køb af andre af Conavas ydelser er Kunden forpligtet til at ophøre med brugen af Tjenesten og øvrige modtagne ydelser.

  6. Brug af tjenesten
    1. Brugervilkår

      1. Enhver brug af Tjenesten skal ske i overensstemmelse med brugervilkårene for Tjenesten, der anses for en del af disse Vilkår.

      2. Enhver bruger af Tjenesten skal bekræfte brugervilkårene før brug. Kunden indestår dog, uanset dette, for brugernes overholdelse af brugervilkårene, samt disse Vilkår, og hæfter for sine brugeres brug af Tjenesten.

    2. Særlige licensbegrænsninger

      1. Ved køb af en af de versioner af Tjenesten, der alene udbydes uddannelsesinstitutioner vil Tjenesten have begrænset funktionalitet. Se beskrivelsen for uddannelses- og underviserlicenser. Tjenesten til uddannelsesinstitutioner (uddannelses- og underviserlicenser) må alene benyttes i forbindelse med uddannelse, og må ikke benyttes til kommercielt brug eller til forskning, og må ikke stilles til rådighed for andre. Tjenesten er begrænset til undervisningsbrug.

    3. Immaterielle rettigheder

      1. Conava har ejendomsret, ophavsret og alle øvrige rettigheder til Tjenesten og de tilknyttede hjemmesider, herunder til det leverede software, eller er berettiget til at udbyde eller sublicensere dette på vegne af tredjemand. Kunden skal respektere Conavas/tredjemands rettigheder, og kunden er ansvarlig for tilsidesættelse af disse rettigheder, herunder uberettiget videregivelse af softwaren eller adgang hertil til tredjemand.

      2. Alle rettigheder til de tilknyttede hjemmesider, herunder design, indhold, data, struktur og delelementer som eksempelvis layout, tekst, grafik, fotografier og billeder tilhører Conava, og må ikke uden Conavas specifikke skriftlige samtykke kopieres, vises eller distribueres til tredjemand. Kunden må ikke uden Conavas tilladelse foretage udtræk (enkeltstående eller strukturerede) af data fra Tjenesten, bortset fra brug af de funktioner der findes i Tjenesten til udtræk af Kundens egne data.

      3. Kunden erhverver en ikke-eksklusiv, uoverdragelig, tidsbegrænset brugsret for det aftalte antal brugere og/eller det aftalte antal licenser til Tjenesten. Ved ophør af abonnementet har Kunden således ingen brugsrettigheder over Tjenesten.

      4. Kunden er uberettiget til at foretage ændringer, tilretninger eller tilpasninger af eller i Tjenesten, i opsætning eller konfiguration af Tjenesten eller de systemer der anvendes til drift og udbud af Tjenesten, uanset der måtte være teknisk mulighed herfor. I tilfælde af, at Kunden eller tredjemand foretager indgreb eller ændringer i Tjenesten, bortfalder Conavas forpligtelser i henhold til disse Vilkår uden varsel, og Conava fraskriver sig ethvert ansvar for konsekvenserne af sådanne indgreb. Conavas misligholdelsesbeføjelser består uændret.

      5. Kunden er uberettiget til at sælge, udleje, udlåne, tillade brug af eller på anden måde overdrage eller overgive licensretten til Tjenesten til tredjemand. Kunden skal indhente samtykke fra Conava til fortsat anvendelse af licensretten til Tjenesten, hvis der sker en ændring i Kundens ejerkreds.

      6. Kunden skal holde Conava skadesløs for ethvert krav, søgsmål o.l. fra tredjemand, som relaterer sig til Kundens anvendelse af Tjenesten. Kunden skal godtgøre Conava alle udgifter, herunder honorarer til advokater, som Conava har haft i forbindelse med sådanne krav, søgsmål o.l.

    4. Personoplysninger og datasikkerhed

      1. Kunden kan og må ikke via Tjenesten foretage behandling af personoplysninger og må heller ej forsøge at foretage en sådan behandling, uanset der måtte være teknisk mulighed herfor, medmindre der er indgået særskilt aftale herom.

      2. Conava behandler alene Kundens data efter dennes instruks og således ikke til egne, uvedkommende formål, og i øvrigt i overensstemmelse med særskilt databehandleraftale for Conavas behandling af personoplysninger (jf. dog pkt. 6.4.1 ovenfor).

      3. Conava har tavshedspligt om alle informationer, Conava måtte komme i besiddelse af om Kunden, og er ikke berettiget til at videregive sådanne informationer til tredjemand, medmindre sådan information er offentlig tilgængelig, eller hvor Conava har fået informationen fra en tredjepart udenfor fortrolighed, eller hvor Conava er forpligtet til at videregive informationen ifølge lovgivning eller efter pålæg fra en myndighed eller domstol.

      4. Conava har truffet de fornødne tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger mod, at oplysninger i Tjenesten hændeligt eller ulovligt tilintetgøres, fortabes eller forringes samt mod, at de kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lov om behandling af personoplysninger.

      5. Conava giver på Kundens anmodning - og mod betaling af Conavas til enhver tid gældende timetakster for sådant arbejde - tilstrækkelige oplysninger til, at Kunden kan påse, at de nævnte tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger er truffet.

  7. Misligholdelse
    1. Conava er berettiget til helt eller delvist at hæve abonnementet og/eller aftaler om køb af andre ydelser fra Conava med omgående varsel, såfremt Kunden gør sig skyldig i væsentlig misligholdelse af sine forpligtelser i henhold til denne aftale. Som væsentlig misligholdelse anses navnlig (men ikke begrænset til) at Kunden ikke betaler til tiden, at Kunden anvender Tjenesten i strid med bestemmelserne om brug, jf. pkt. 6 ovenfor, at Kunden anvender Tjenesten i strid begrænsningerne for den pågældende licens, eller at Kunden krænker (eller lader andre krænke) Conavas immaterielle rettigheder.

    2. Conava er berettiget til at suspendere Kundens adgang til Tjenesten, såfremt Conava har begrundet mistanke om, at Kunden misbruger sin adgang til Tjenesten.

  8. Conavas ansvar
    1. Conava hæfter, uanset på hvilket grundlag et krav rejses, uanset graden af uagtsomhed og uanset Conava har været underrettet om muligheden for et sådant tab, ikke for indirekte tab eller følgeskader som eksempelvis driftstab, avancetab, tab af data eller omkostninger i forbindelse med retablering heraf, tab forårsaget af edb-virus, tab af goodwill, forvanskning af meddelelser, tab af forventet besparelse, tidstab, tabt arbejdsfortjeneste og lignende i forbindelse med anvendelsen eller driften af Tjenesten eller tab som følge af fejl eller manglende funktioner i Tjenesten. Conava er herunder ikke erstatningsansvarlig for tab eller skade som følge af mangler ved Tjenesten og andre af Conava leverede ydelser.

    2. Conavas ansvar for ethvert tab eller skade (inkl. en række af hændelser) er i ethvert tilfælde beløbsmæssigt begrænset til det laveste af 1) et beløb svarende til det Kunden har betalt for Tjenesten inden for de seneste 6 måneder før kravets opståen, eller 2) DKK 50.000.

    3. Conava er ikke ansvarlig over for Kunden, i det omfang følgende omstændigheder indtræder efter abonnementsindgåelsen og/eller efter indgåelsen af aftaler om køb af andre ydelser fra Conava og hindrer eller udsætter opfyldelsen af abonnementet og/eller efter indgåelsen af aftaler om køb af andre ydelser fra Conava: krig og mobilisering, terroraktioner, oprør og uroligheder, naturkatastrofer, strejker og lockouts, oversvømmelse, brand, dødsfald, sygdom eller fratræden af nøglepersoner, mangler eller forsinkelse ved leverancer fra underleverandører, import- og eksportrestriktioner, beskadigelse af produktionsapparat, edb-virus, nedbrud på elektricitets- eller telekommunikationsnetværk eller andre omstændigheder, som Conava ikke er direkte herre over. I dette tilfælde er Conava berettiget til at udskyde levering af Tjenesten og/eller andre af Conavas ydelser, indtil opfyldelseshindringen er ophørt eller alternativt ansvarsfrit annullere abonnementet og/eller andre af Conavas ydelser helt eller delvist.

    4. Conava er over for Kunden ansvarlig for, at Tjenesten ikke krænker tredjemands immaterielle rettigheder. Såfremt der rejses sag mod Kunden, hvorunder det gøres gældende, at en sådan krænkelse foreligger, er Kunden forpligtet til straks at give Conava underretning herom. Conava eller den tredjemand fra hvem Conava har softwaren i licens, overtager herefter sagen og de med sagen forbundne omkostninger, og Conava har uigenkaldelig fuldmagt til for egen regning at gennemføre retssag eller indgå forlig vedrørende de påståede krænkelser. Såfremt der måtte blive givet dom i henhold til den pågældende tredjemands påstand, er Conava berettiget til efter eget valg enten at skaffe Kunden ret til fortsat at benytte Tjenesten eller at bringe krænkelsen til ophør ved at ændre eller erstatte Tjenesten med en anden serviceydelse, der i det væsentlige har samme funktionalitet som Tjenesten, eller ophæve aftalen med øjeblikkelig virkning mod at betale det af Kunden betalte vederlag for den seneste periode samt eventuelle forudbetalinger. Kunden kan i så fald ikke rejse yderligere krav mod Conava.

  9. Ordre
    1. Opfyldelse af Kundens abonnementsordre og/eller ordre om andre af Conavas ydelser er betinget af, at der ikke før leveringen og overgivelse af de bestilte ydelser er forfalden, ikke-betalt skyld til Conava. I tilfælde af sådan skyld opfyldes ordren ikke, før fuld og endelig betaling af det forfaldne tilgodehavende har fundet sted, idet Kunden i dette tilfælde ikke kan påberåbe sig misligholdelse på grund af manglende levering.

  10. Fravigelse af E-handelsloven
    1. E-handelslovens §§ 10, 11, stk. 1 og 12 finder ikke anvendelse mellem parterne, jf. e-handelslovens § 13, stk. 2.

  11. Manglende betaling
    1. I tilfælde af manglende eller forsinket betaling er Conava berettiget til at suspendere Kundens adgang til Tjenesten indtil betaling for alle udeståender er modtaget. Kunden er ikke berettiget til at modtage kompensation for en sådan suspension.

  12. Reklamationer og ansvar for mangler
    1. Conava har foretaget test af Tjenesten inden levering til Kunden. Kunden er dog forpligtet til at gennemgå og afprøve Tjenesten umiddelbart efter leveringen til konstatering af eventuelle mangler, og med henblik på at konstatere, om dette opfylder det aftalte og i øvrigt fungerer i overensstemmelse med beskrivelsen af funktionaliteten.

    2. Såfremt mangler konstateres, er Kunden forpligtet til inden 5 arbejdsdage efter, at manglen er eller burde være konstateret at reklamere skriftligt over for Conava. Undlader Kunden dette, kan Kunden ikke efterfølgende påberåbe sig manglen.

    3. Ethvert mangelskrav, uanset art, skal være gjort gældende over for Conava senest 12 måneder fra levering. Efter denne frist, vil Kunden ikke kunne gøre mangler gældende.

    4. Tjenesten kan - som anden software - indeholde uhensigtsmæssigheder eller mindre fejl. Sådanne mindre fejl og uhensigtsmæssigheder berettiger ikke Kunden til afhjælpning eller andre misligholdelsesbeføjelser. Conava vil tilstræbe, at alle fejl og uhensigtsmæssigheder rettes i efterfølgende versioner af Tjenesten.

    5. Conavas ansvar for fejl og mangler er altid og i enhver situation begrænset til, at Conava - efter Conavas eget valg - enten foretager afhjælpning af manglen eller meddeler Kunden et af Conava fastsat forholdsmæssigt afslag. Kunden kan således ikke kræve erstatning af nogen art, herunder erstatning for driftstab, følgeskade eller andet indirekte tab.

    6. Tjenesten er et standardprodukt, som leveres som det er og forefindes og uden andre tilsikringer, afhjælpningsforpligtelser eller misligholdelsesforpligtelser end de ovenstående. Conava yder således ingen garanti for, at drift og afvikling af Tjenesten vil være uden afbrydelser eller fejlfri eller for at softwarefejl kan eller vil blive rettet. Conava er ikke ansvarlig for, om Tjenesten opfylder en eventuel af Kunden forudsat funktionalitet eller et eventuelt forudsat behov, medmindre Conava udtrykkeligt har givet garanti herfor.

  13. Ændring af Vilkår
    1. Conava er berettiget til at ændre i disse Vilkår, brugervilkårene, databehandleraftalen og øvrige aftaler med Kunden med 14 dages varsel. Varslingen kan ske pr. e-mail til den e-mailadresse, som Kunden har angivet i sin profil, og/eller ved direkte meddelelse i Tjenesten.

  14. Tvister
    1. Enhver tvist mellem Conava og Kunden skal afgøres efter dansk ret ved Conavas hjemting. Førnævnte lovvalgsregel omfatter dog ikke dansk rets internationale privatretlige regler. Uanset ovenstående kan Conava vælge at sagsøge Kunden ved Kundens hjemting.

Brugervilkår

Dato: 22. maj 2017

Ved registrering eller brug af Tjenesten bekræfter du (herefter "Brugeren") at du vil overholde disse vilkår:

  1. Om "Tjenesten"

    Conava stiller en abonnementsbaseret online tjeneste inden for kost- og ernæringsberegning til rådighed for sine kunder (herefter "Kunden"), hvori Kunden via online-adgang kan benytte softwaren installeret på Conavas servere til de funktioner der er beskrevet for det enkelte program/produkt (programmet og den bagvedliggende software benævnes herefter samlet "Tjenesten"). For nærmere information om den enkelte tjeneste, se hjemmesiden for det produkt, du har købt. Tjenesten udvikles løbende, og funktionerne kan derfor ændres.

  2. Begrænset brug for uddannelses- og underviserlicenser

    Ved køb af en af de versioner af Tjenesten, der alene udbydes uddannelsesinstitutioner vil dele af Tjenesten have begrænset funktionalitet. Se beskrivelsen for uddannelses- og underviserlicenser. Tjenesten til uddannelsesinstitutioner (uddannelses- og underviserlicenser) må alene benyttes i forbindelse med uddannelse, og må ikke benyttes til kommercielt brug eller til forskning, og må ikke stilles til rådighed for andre. Tjenesten er begrænset til undervisningsbrug.

  3. Registreringskrav

    Som bruger af Tjenesten forpligter du dig til at oprette dig med dit rigtige navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse samt yderligere oplysninger, du måtte blive bedt om. Du indestår for rigtigheden af samtlige de oplysninger, der gives.

    Din brugerprofil er personlig og du kan kun være logget på Tjenesten fra en (1) enhed ad gangen. Tjenesten og Conava er berettiget til teknisk at hindre dig i at tilgå systemet fra flere steder eller enheder af gangen.

    Hvis der sker ændringer i navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse eller andre registrerede oplysninger, skal du ændre dette ved at logge ind på Tjenesten og opdatere dine kontooplysninger.

  4. Uberettiget brug

    Brugeren må ikke anvende Tjenesten til eller som led i:

    • spredning eller medvirken til spredning af virus, spyware, anden skadelig programkode eller e-mails, som er uønskede for modtageren (spam, phishing, kædebreve eller lignende);
    • handlinger, som forstyrrer eller skader computere eller systemer på internettet, eller handlinger, hvorved der søges uautoriseret adgang til computere eller systemer tilsluttet internettet, eller som forstyrrer eller skader Conavas (eller Conavas leverandørers) systemer (hacking);
    • krænkelse af tredjemands rettigheder (herunder ophavsrettigheder) ved upload, download, distribution eller lignende;
    • aktiviteter eller udbredelse af materiale i strid med straffeloven (eksempelvis udbredelse af injurier, visning af børneporno, hæleri eller hasardspil); eller
    • øvrige handlinger i strid med dansk eller relevant udenlandsk lovgivning.

    Conava er berettiget til at suspendere adgangen til Tjenesten, hvis brugeren tilsidesætter disse regler.

  5. Tekniske minimumskrav

    Conava anbefaler, at du benytter et system, der overholder de gældende systemkrav. Systemkravene opdateres løbende.

  6. Personoplysninger

    Se særskilt afsnit om behandling af personoplysninger.

  7. Support

    Opleves der problemer med funktionerne i Tjenesten, ydes der support pr. telefon på 70 273 276 eller ved henvendelse pr. mail til support@vitakost.dk.

  8. Ændringer i brugervilkår

    Conava er berettiget til at ændre brugervilkårene med 14 dages varsel. Varslingen kan ske pr. e-mail til den e-mailadresse, som brugeren har angivet i sin profil, og/eller ved direkte meddelelse i Tjenesten.

Behandling af personoplysninger

Dato: 22. maj 2017

Conava opbevarer og behandler de personoplysninger du angiver i din profil, samt oplysninger om din brug af Tjenesten, med henblik på at kunne levere Tjenesten til dig, samt til support, fejlsøgning, drift, fakturering og information om produktet. Conava er dataansvarlig for disse oplysninger, og oplysningerne videregives ikke til tredjemand. Alle brugeroplysninger kan dog ses og ændres af den der har kundeforholdet til Conava (eksempelvis din arbejdsgiver, skole eller anden der har bestilt og betalt din adgang til Tjenesten). Du kan til enhver tid se og ændre de oplysninger, du har registreret i din profil. Hvis du ønsker yderligere indsigt i, hvilke oplysninger Conava behandler om dig, kan du kontakte os (se kontaktinformationer nederst på siden). Du har ret til at få ændret, blokeret eller slettet forkerte oplysninger, og til at klage over behandlingen. Du har også ret til at klage til Datatilsynet (https://www.datatilsynet.dk).

Du og/eller den der har kundeforholdet til Conava beslutter og bærer selv ansvaret for, hvilke andre personoplysninger og data der registreres i Tjenesten (andre steder end i brugerprofilen), og hvorledes disse anvendes. Conava er alene databehandler for sådanne personoplysninger, og de behandles alene af Conava i henhold til Conavas databehandleraftale.

Tjenesten må ikke uden særskilt aftale med Conava benyttes til behandling af følsomme personoplysninger eller oplysninger om rent private forhold (jf. lov om behandling af personoplysninger §§ 7-8), herunder helbredsmæssige oplysninger.

Systemkrav

Dato: 21. marts 2018

Vi anbefaler, at du altid har de seneste opdateringer installeret til dit operativsystem og browser.

Tjenesten er en online service, og kræver derfor en stabil internetforbindelse, for at kunne fungere optimalt. Det er muligt at benytte Tjenesten på internetforbindelser, der ikke lever op til disse krav (f.eks. opkobling via mobiltelefon), men vi kan ikke garantere for driftsstabiliteten og ydelsen herved.

Følgende browsere er understøttede og anbefales til brug af Tjenesten:

  • Google Chrome
  • Mozilla Firefox
  • Apple Safari

For ovenstående browsere gælder at vi understøtter den nyeste version. Browserne opdateres automatisk, medmindre du aktivt har slået opdateringsfunktionen fra. Vi anbefaler at du lader din browser opdatere sig selv automatisk.

Der kan være lokale eller konfigurationsmæssige årsager til at Tjenesten ikke kan køre på en bestemt enhed eller konfiguration, på trods af at der benyttes en af ovenstående browsere. Vi vil gøre sit yderste for at hjælpe med at fejlfinde sådanne tilfælde, men kan ikke garantere funktionalitet på kundens specifikke enhed, såfremt det kan påvises, at Tjenesten fungerer efter hensigten på samme browserversion på en anden enhed.

Følgende browsere burde i vid udstrækning fungere, men vi kan ikke garantere for driftsstabiliteten og ydelsen under disse:

  • Microsoft Edge version 41 eller nyere
  • Internet Explorer 11 eller nyere

Det er herudover muligt at benytte Tjenesten via andre browsere eller ældre versioner af ovenstående browsere, men vi kan ikke garantere for driftsstabiliteten og ydelsen under disse. Vores webservice gør brug af de nyeste HTML/CSS/JS standarder, som simpelthen ikke virker i ældre browsere.